LEGO middag in maart

Gepubliceerd op: 10 februari 2022 11:39

Elk steentje telt tijdens de LEGO middag op dinsdag 15 maart van 15.30 tot 16.45 uur in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek. Kinderen in de leeftijd van 7 t/m 12 jaar kunnen op een ontspannende manier lekker aan de slag met het bouwen van de leukste LEGO modellen, die ze daarna kunnen programmeren met een tablet zodat er beweging in komt. In de Makersplaets van de bieb is LEGO Spike, LEGO WeDo en LEGO Mindstorms aanwezig. Hoe leuk is het om te ontdekken of je een echte LEGO bouwer bent of er snel eentje gaat worden.

Koop gelijk een kaartje en doe mee!

Meedoen?

Zin om mee te bouwen en programmeren met LEGO op dinsdag 15 maart van 15.30 tot 16.45 uur in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek? Meld je snel aan want er kunnen maar tien kinderen meedoen. Deelname: € 3,- per persoon. Kaarten zijn te koop via de knop bovenaan dit bericht. De bibliotheek volgt de maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.