Kinderfilmmiddag in Brasserie Het Dorpshuis Valkenburg

Gepubliceerd op: 27 januari 2022 08:36

Op de eerste woensdagmiddag in februari (2 februari dus) staat er weer een filmmiddag op het programma in de brasserie van Het Dorpshuis Valkenburg. Bibliotheek Katwijk zorgt, in samenwerking met Sportbedrijf Katwijk, voor een leuke familiefilm. De film duurt 1 uur en 45 minuten en is geschikt voor kinderen van 6 jaar en ouder. We beginnen om 14.00 uur. Kom je ook?

Regel gelijk hier een gratis toegangskaartje

Familiezaken

Twee broers, Tim en Ted, zijn volwassen geworden en uit elkaar gegroeid. Tim is nu een getrouwde huisvader en Ted de directeur van een investeringsbedrijf. Een nieuwe 'boss baby' met een vooruitstrevende en positieve aanpak staat op het punt om ze weer bij elkaar te brengen. Tim en Ted realiseren zich op tijd wat familie voor hen betekent en wat echt belangrijk is in het leven. Gewoon een lollige film die perfect is te bekijken op een woensdagmiddag in februari.

Gratis kaartjes

Je kunt gratis naar deze kinderfilmmiddag in de brasserie van Het Dorpshuis Valkenburg komen maar je moet wel van tevoren een toegangskaart regelen: via de knop hierboven of in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. Wacht niet te lang met aanmelden want er zijn 25 kaartjes beschikbaar. Let op: voor ouders geldt dat toegang tot de brasserie alleen mogelijk is met een coronatoegangsbewijs.