Kinderworkshop Green Screen: speel de hoofdrol in jouw eigen stripverhaal

Gepubliceerd op: 2 mei 2022 10:24

Hoe leuk is het om de hoofdrol te spelen in jouw eigen stripverhaal! Op dinsdagmiddag 7 juni kan dat in de Makersplaets van de bibliotheek tijdens de workshop Green Screen. Kinderen van 7 t/m 12 jaar kunnen zich van 15.30 tot 16.45 uur helemaal uitleven en zelf bepalen hoe hun stripverhaal eruit ziet en welke rol ze daarin willen spelen… Alles kan!

Koop hier een kaartje en speel de hoofdrol

Wil jij de hoofdrol spelen in een stripverhaal?

Altijd al eens de hoofdrol in een stripverhaal willen spelen? In deze superleuke workshop leren kinderen zelf een stripverhaal te verzinnen en te tekenen. Met behulp van een green screen kunnen ze zelf in hun eigen stripverhaal komen te staan en daarin uiteraard de hoofdrol spelen.

Meedoen?

Zin om mee te doen met deze workshop Green Screen: speel de hoofdrol in je eigen stripverhaal? Nog even de datum en tijd: dinsdag 7 juni van 15.30 tot 16.45 uur. Meld je snel aan! Er kunnen maximaal 10 kinderen meedoen in de leeftijd van 7 t/m 12 jaar. Deelname: € 3,-. Kaarten zijn te koop via de knop bovenaan dit bericht en in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.