Gi-ga-groen startfeestje!

Gepubliceerd op: 15 september 2022 15:41

De Kinderboekenweek start op woensdag 5 oktober. Dit luiden we natuurlijk feestelijk in! Er is van 14.30 tot 16.00 uur een hoop te doen in de Hoofdbibliotheek. Iedereen is van harte welkom en er is een gratis inloop, dus kom vooral langs en laat je onderdompelen op dit Gi-ga-groene feestje!

Laat je heerlijk voorlezen uit het grappige herfstverhaal de Blaadjesdief van Alice Hemming. Wil jij net als Eekhoorn ook weten waar de blaadjes van de bomen gebleven zijn? Schuif dan lekker aan en luister mee. De prachtige illustraties zijn voor iedereen goed zichtbaar door gebruik van het vertelkastje. \

Natuurlijk kan je ook weer heerlijk komen knutselen, je laten schminken of  aan de gang met onze Gi-ga-groene Blue Bots!

Kom je ook?

We luiden deze Gi-ga-groene Kinderboekenweek graag samen met jullie in. Iedereen is welkom op woensdagmiddag 5 oktober van 14.30 tot 16.00 uur in de Hoofdbibliotheek. Toegang is helemaal gratis.