Gi-ga-groen slotfeestje!

Gepubliceerd op: 15 september 2022 15:38

Om deze Gi-ga-groene Kinderboekenweek op een kleurrijke en vrolijke manier af te sluiten, organiseert de bibliotheek op zaterdag 15 oktober van 14.00 tot 15.30 uur een Gi-ga-groen en gaaf slotfeest. Meneer Anansi (Wijnand Anansi Stomp) viert het feestje met ons mee en kinderen mogen ook lekker komen knutselen. Iedereen is van harte welkom in de Hoofdbibliotheek.

Kriebelende knutsels

Luister naar de fantastische meneer Anansi, die je de mooiste verhalen over spin Anansi komt vertellen. Kom ook lekker spelen en knutselen in de bieb. Knutsel echte kriebelbeestjes, speel met Anansi de spin-bluebots, maak coole greenscreen-foto’s en bouw gave LEGO-spinnen op onze LEGO-muur.

Kom je ook?

Iedereen is welkom op zaterdag 15 oktober van 14.00 tot 15.30 uur in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek. Je hoeft je niet aan te melden, dus kom lekker binnenwandelen en laat je onderdompelen in de Gi-ga-groene wereld van Anansi de spin. Dat wordt een prachtig slotfeest!