Escape Game Groene Helden

Gepubliceerd op: 15 september 2022 15:11

Het escape-spel Groene Helden van het Dierenrijk past perfect bij het thema van de Kinderboekenweek: ‘Gi-ga-groen!’ Kinderen van 9 tot en met 12 jaar zijn op dinsdag 11 oktober van 15.45 tot 17.00 uur in de Hoofdbibliotheek of op vrijdag 14 oktober van 15.45 tot 17.00 uur in bibliotheek Hoornes/Rijnsoever welkom om samen een weg door deze spannende escape game vol onverwachte klimaathelden, verrassingen, puzzels en raadsels te banen.

Voor het eerst worden er bezoekers toegelaten in het geheimzinnige Oukleum Dierenpark en jouw groep is de gelukkige! Maar dan blijken dingen niet te zijn zoals ze lijken en loopt het bezoek totaal anders dan verwacht…Gebruik je scherm, pen, papier, schaar en natuurlijk een goed stel hersens om alle puzzels op te lossen en de waarheid te vinden over Oukleum Dierenpark en haar bewoners.

Wil jij ook meedoen?

Wil je meedoen met deze Gi-ga-groene en spannende escape game? Kom dan op dinsdag 11 oktober van 15.45 tot 17.00 uur naar de Hoofdbibliotheek of op vrijdag 14 oktober van 15.45 tot 17.00 uur naar bibliotheek Hoornes/Rijnsoever. Een kaartje kost €3,- per stuk. Er zijn maximaal 20 plekken beschikbaar, dus reserveer snel! Kaarten zijn te koop via de kaartverkoop op www.bibliotheekkatwijk.nl en in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.