Workshop: Bouw zelf je bewegende auto

Gepubliceerd op: 16 december 2021 14:18

Het zal niet helemaal lukken om de snelheid van de auto van Max Verstappen te halen maar op 25 januari van 15.30 tot 16.45 uur kunnen kinderen (9 t/m 12 jaar) in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek zelf hun bewegende auto bouwen met een motor en propeller. Dat wordt aan de slag gaan met een stroomcircuit en daarna natuurlijk de auto zo mooi mogelijk maken met allerlei knutselmaterialen.

Koop hier een kaartje voor deze leuke auto-workshop

Meedoen?

Wie ook een bewegende auto wil bouwen, is welkom op dinsdag 25 januari van 15.30 tot 16.45 uur in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek. Meld je snel aan want er kunnen maar tien kinderen meedoen. Deelname: € 6,- per persoon. Kaarten zijn te koop via de knop op deze pagina én in de bibliotheekvestigingen in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. De bibliotheek volgt de maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.