Maak je eigen Art Bot of Borstelbotje

Gepubliceerd op: 5 april 2022 12:49

Hoe leuk is het om een Art Bot of Borstelbotje te maken! Kinderen van 8 t/m 12 jaar kunnen op donderdagochtend 28 april van 10.15 tot 11.45 uur in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek terecht om zelf een bijzonder robotje te maken mét een motortje. Een mooie uitdaging dus snel aanmelden maar!

Regel gelijk een kaartje en knutsel mee

Art Bot of Borstelbotje

In de meivakantie kun de deelnemers op deze donderdagochtend in de bibliotheek een grappig robotje in elkaar zetten met behulp van een motortje en knutselspullen. De ene knutselaar zal als basis voor zijn/haar robotje een kartonnen beker kiezen maar de ander begint misschien liever met een borsteltje. De kunst is het in ieder geval om je fantasie volop de vrije loop te laten en je robot zo mooi mogelijk te maken. En als de Art Botjes en Borstelbotjes, aangedreven door een motortje, gaan bewegen dan weet je echt niet wat je ziet.

Meedoen

Er kunnen op 28 april 8 kinderen meedoen in de leeftijd vanaf 8 t/m 12 jaar. Deelname: € 6,- per persoon (inclusief materialen) en na afloop mag ieder kind zijn/haar eigen robotje mee naar huis nemen. Kaarten zijn te koop via de knop bovenaan dit bericht of aan de balie van de bibliotheken in Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg.