Resultaat 61 - 70 (van 264)

• Met Bloxels bouw je jouw eigen game Bekijk details

2 maart 2023

Gamen was nog nooit zo leuk! Bloxels is de ultieme verbinding tussen de fysieke en online wereld. Ben je tussen de 8 en 12 jaar oud, dan ben je welkom om op dinsdag 14 maart lekker aan de slag te gaan met Bloxels in de Makersplaets in de Hoofdbibliotheek. We starten om 15.45 uur en eindigen om 17.00 uur.

• Kindermuziekweek Bekijk details

2 maart 2023

24 maart tot en met 2 april is het Kindermuziekweek, een initiatief om alle kinderen van 0 tot 12 jaar te laten genieten van het maken van èn het luisteren naar muziek. Muziekschool Katwijk organiseert, in samenwerking met de Bibliotheek en Volksuniversiteit K&O, verschillende muzikale activiteiten.

• Kom naar de Living Library in Katwijk Bekijk details

23 februari 2023

Op zaterdag 18 maart tussen 13.00 en 16.30 uur verandert Bibliotheek Katwijk in een Living Library. In de Living Library lees je geen boeken, maar mensen. Mensen die je in het dagelijks leven niet snel spreekt. Durf jij het aan om je vooroordeel te ontmoeten?

• Maandelijks voorleesuurtje in de HEMA Bekijk details

10 februari 2023

De HEMA Taatedam en Bibliotheek Katwijk werken samen om een gezellig voorleesmomentje aan te bieden voor ouders en hun jonge kinderen. Elke eerste woensdag van de maand beginnen we om 10.00 uur en de volgende bijeenkomst vindt plaats op 1 maart.

• Leren programmeren met Micro:bit Bekijk details

10 februari 2023

Met de micro:bit kan je kennis maken met programmeren. Ben je in de leeftijd van 9 t/m 12 jaar? Kom dan op dinsdag 30 mei februari van 15.45 uur tot 17.00 uur naar de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek en ga lekker aan de slag!

• Cursus Digisterker: DigiD en online overheid wordt steeds belangrijker Bekijk details

9 februari 2023

Communicatie met de overheid gaat steeds vaker via internet. Denk aan het aanvragen van een uitkering, het verlengen van uw rijbewijs, het regelen van uw donorregistratie en het beheren van uw berichtenbox. Met de cursus Digisterker leer je hoe zaken met de overheid via internet snel en makkelijk kunnen regelen. De cursus bestaat uit vier bijeenkomsten van twee uur.

• Crazy Challenge: Bouw een attractiepark Bekijk details

9 februari 2023

We zijn weer terug met een waanzinnige Crazy Challenge! In onze Crazy Challenges moet jij ervoor zorgen dat je een opdracht zo goed mogelijk uitvoert. Er is flink wat denk - en knutselwerk nodig. Deze keer wordt je uitgedaagd om een attractiepark te bouwen. Hoeveel attracties weet jij in jouw park te passen? En blijven ze stevig staan? Doe mee en ga de uitdaging aan!

• Filmmiddag: animatiefilm over bekende astronaut Buzz Bekijk details

9 februari 2023

Bibliotheek Katwijk verzorgt maandelijks een filmmiddag voor kinderen! In het Dorpshuis van Valkenburg kun je gratis terecht voor een leuke film. Op woensdag 1 maart om 14.00 uur draait de nieuwe animatiefilm over ruimtevaarder Buzz Lightyear. Neem je vriendjes en vriendinnetjes mee en ga mee op reis naar het oneindige en verder!

• Filmavond Plus met Nederlandse romcom Bekijk details

9 februari 2023

Kom op woensdag 1 maart om 19.30 uur naar de Hoofdbibliotheek om deze populaire Nederlandse romcom-serie met Lies Visschedijk te zien. Inclusief een heerlijk hapje van Smaakcreatie.

• Escape game ‘Groene Helden’ Bekijk details

9 februari 2023

Speel het escape-spel Groene Helden van het Dierenrijk! Kinderen van 9 tot en met 12 jaar zijn op woensdag 1 maart van 10.15 tot 11.15 uur in de Hoofdbibliotheek of vrijdag 3 maart van 10.15 tot 11.15 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever welkom om zich samen een weg door deze spannende escape game vol onverwachte klimaathelden, verrassingen, puzzels en raadsels te banen.

Paginanavigatie