Resultaat 21 - 30 (van 264)

• Bibliotheek Katwijk is genomineerd voor Beste Bibliotheek 2023! Bekijk details

21 juni 2023

Bibliotheek Katwijk is genomineerd voor de prijs van Beste Bibliotheek 2023! Samen met vier andere bibliotheken in Nederland maken we kans op de felbegeerde titel.

• Verkoop afgeschreven materialen Bekijk details

21 juni 2023

Boekenliefhebbers, opgelet! Van vrijdag 23 juni tot vrijdag 7 juli kunnen bezoekers van de bibliotheek weer lekker komen snuffelen tussen de materialen die uit de collectie van de bibliotheek gehaald zijn.

• Voorleestheater Poppekus speelt Ssst! De tijger slaapt. Bekijk details

12 juni 2023

Voorleestheater Poppekus komt weer naar Bibliotheek Katwijk om kinderen voor te lezen. Het eerstvolgende voorleestheater vindt plaats op zaterdag 24 juni van 10.15 tot 10.45 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever en van 11.45 tot 12.15 uur in de Hoofdbibliotheek. Gratis inloop.

• Kinderfilmmiddagen in juni Bekijk details

26 mei 2023

We draaien weer een leuke kinderfilm in twee van onze bibliotheekvestigingen! Kom op woensdagmiddag 7 juni 14.00 uur tot 15.30 uur naar Bibliotheek Valkenburg of vrijdagmiddag 16 juni van 15.30 uur tot 17.00 uur naar de filmzaal van de Hoofdbibliotheek. Deze geanimeerde Nederlandse familiefilm is geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar. Je hoeft geen plekje te reserveren.

• Bezoek de Thriller Filmavond Bekijk details

26 mei 2023

Op woensdag 14 juni om 19.30 uur organiseert Bibliotheek Katwijk een Filmavond in de Hoofdbibliotheek. Deze keer staat er een spannende thrillerfilm op het menu, ter ere van de Thriller Weken.

• Leer Word: driedaagse cursus voor beginners Bekijk details

26 mei 2023

Als je meer wil leren over het Office-programma Word, dan is deze driedelige cursus in de Hoofdbibliotheek wat voor jou.

• Internationaal Voorleesfeest in Bibliotheek Katwijk op BoekStartdag Bekijk details

15 mei 2023

Zaterdag 3 juni is het BoekStartdag. Kom daarom naar ons Internationale Voorleesfeest voor ouders met kinderen van 0 tot en met 5 jaar van 10.30 tot 12.00 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever. Deelname is gratis en inschrijven is niet nodig. Ouders en/of verzorgers dienen zelf toezicht te houden. Er is geen supervisie vanuit de bibliotheek.

• Voorleestheater Poppekus en Het bezige bijtje Bekijk details

15 mei 2023

Voorleestheater Poppekus komt iedere maand naar de Hoofdbibliotheek en Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever om kinderen voor te lezen. Het eerstvolgende voorleestheater vindt plaats op zaterdag 27 mei van 10.15 tot 10.45 uur in Bibliotheek Hoornes/Rijnsoever en van 11.45 tot 12.15 uur in de Hoofdbibliotheek. Gratis inloop.

• Tweedelige cursus: ‘Hoe werkt een mobiel’ in bibliotheek Bekijk details

15 mei 2023

Wil je weten hoe een mobiele telefoon werkt en wat je ermee kunt doen? Kom dan naar de cursus ‘Hoe werkt een mobiel’. In twee dagen krijg je een eenvoudige uitleg hoe een smartphone werkt.

• Kom spelen met bewegende LEGO Bekijk details

15 mei 2023

Heb jij al eens met bewegende LEGO gespeeld? Het kan in de bibliotheek! Kinderen van 7 t/m 12 jaar mogen op dinsdag 6 juni van 15.45 uur tot 17.00 uur zelf aan de gang met programmeerbare LEGO modellen in de Makersplaets van de Hoofdbibliotheek.

Paginanavigatie