Resultaat 171 - 180 (van 260)

• Cursus: Klik & Tik, het internet op Bekijk details

27 juni 2022

Internet is belangrijk. Online een iets bestellen, regelen of verkopen: je hebt er internet voor nodig. Maar hoe werkt het allemaal? En waar moet je op letten als je zaken regelt via internet? Je kunt het in drie dagdelen in Bibliotheek Katwijk leren met de handige cursus Klik & Tik.

• Cursus: Videoconsult en gezondheidsapps Bekijk details

27 juni 2022

Steeds meer zaken in de zorg worden digitaal geregeld. In drie cursussen helpt Bibliotheek Katwijk mensen op weg met het gebruiken van digitale zorg. De tweede cursus in deze serie is: ‘Videoconsult en gezondheidsapps GGD’. In deze handige cursus op maandag 17 oktober van 15.00-17.00 uur in de Hoofdbibliotheek maak je kennis met het gebruiken van betrouwbare gezondheidsapps en het beeldbellen met de dokter (videoconsult).

• Cursus: Veilig online Bekijk details

27 juni 2022

Let op fraude op internet! Je hoort allerlei verhalen over internetfraude, via onveilige websites, WhatsApp, sms of sociale media. Maar als je weet waar je op moet letten, ben je veiliger online. Dat leer je in de praktische cursus ‘Veilig online’, een cursus voor iedereen die veiliger wil internetten. De cursus bestaat uit twee middagen en wordt gegeven op maandag 28 november en 5 december van 15.00 tot 17.00 uur in de Hoofdbibliotheek.

• Cursus: Werken met patientenportalen Bekijk details

27 juni 2022

Steeds meer zaken in de zorg worden digitaal geregeld. In drie cursussen helpt Bibliotheek Katwijk mensen op weg met het gebruiken van digitale zorg. De eerste cursus in deze serie is: ‘Werken met patiëntenportalen’. In deze handige cursus op maandag 3 oktober van 15.00-17.00 uur in de Hoofdbibliotheek maak je kennis met het gebruiken van de patiëntenportalen huisarts en ziekenhuis.

• Cursus: Informatie over gezondheid zoeken met thuisarts.nl en apotheek.nl Bekijk details

27 juni 2022

Steeds meer zaken in de zorg worden digitaal geregeld. Het is vaak makkelijk te doen, bespaart tijd en geld en je krijgt er betere zorg voor. In drie cursussen helpt Bibliotheek Katwijk mensen op weg met het gebruiken van digitale zorg. De tweede cursus van deze serie is: ‘Informatie over gezondheid zoeken met thuisarts.nl en apotheek.nl’. In deze handige cursus op maandag 10 oktober van 15.00-17.00 uur in de Hoofdbibliotheek maak je kennis met het gebruiken van de websites thuisarts.nl en apotheek.nl.

• Cursus: Hoe werkt een mobiel? Bekijk details

27 juni 2022

Wil je weten hoe een mobiele telefoon werkt en wat je ermee kunt doen? Kom dan naar de cursus ‘Hoe werkt een mobiel’. Deze cursus is in december in de Hoofdbibliotheek. In twee middagen krijg je een eenvoudige uitleg hoe een mobiel werkt.

• Workshop: Handlettering voor jongeren/volwassenen Bekijk details

16 juni 2022

Een workshop Handlettering is helemaal hot! Nadat begin juli al een workshop Handlettering voor kinderen werd gegeven, staat er op 12 augustus eentje voor jongeren/volwassenen op het programma. Fleur Vooijs geeft op vrijdag 12 augustus van 10.15 tot 11.45 uur een creatieve zomerworkshop Handlettering voor jongeren/volwassenen in de Hoofdbibliotheek. De deelnemers maken een superleuk klembordje met een recept en/of een poster.

• Workshop: Handlettering voor kinderen met 'tote bag' Bekijk details

14 juni 2022

Een workshop Handlettering is helemaal hot en altijd binnen de kortste keren uitverkocht. In de Zomerbieb staat er weer eentje op het programma voor kinderen van 9 t/m 12 jaar. Fleur Vooijs geeft op dinsdag 12 juli van 10.15 tot 11.45 uur een creatieve zomerworkshop Handlettering in de Hoofdbibliotheek. En reken maar dat je met een prachtige ‘tote bag’ naar huis gaat. Er kunnen 10 kinderen meedoen, dus meld je snel aan!

• Crazy Challenge: Hou je ei heel! Bekijk details

13 juni 2022

Wie zin heeft in een Crazy Challenge in de zomervakantie zit bij de bibliotheek op de juiste plek. Op donderdagochtend 28 juli van 10.15 tot 11.45 uur hebben kinderen van 8 t/m 12 jaar wel een klusje te doen. Onder de titel ‘Hou je ei heel!’ moeten deelnemers een constructie verzinnen én bouwen om een rauw ei te beschermen die van grote hoogte naar beneden valt. Een superleuke uitdaging dus regel snel een toegangskaart!

• Vakantielezen workshop: Moppenbeker Bekijk details

13 juni 2022

Wat is het zomerleesprogramma Vakantielezen onwijs leuk om aan mee te doen! Met drie leuke workshops in de Hoofdbibliotheek én een doorlopende speurtocht in alle bibliotheekvestigingen. Met Vakantielezen gaan beginnende lezers van 7 t/m 9 jaar op een spannende ontdekkingsreis thuis én in de bibliotheek. Voer de opdrachten online uit via www.vakantie-lezen.nl en maak kans op zomerse prijzen. Op woensdag 17 augustus van 10.15 tot 11.15 uur staat de laatste Vakantielezen workshop in de Hoofdbibliotheek...

Paginanavigatie