Resultaat 121 - 130 (van 262)

• Workshop 3D-printen voor ouder en kind Bekijk details

25 november 2022

Altijd al willen weten hoe een 3D-printer werkt? Dan is deze workshop perfect voor jou én één ouder/verzorger. Kom op zaterdag 10 december van 15.00 tot 16.00 uur naar de Makersplaets en zie jullie eigen 3D-object tot leven komen. Hoe cool is dat?

• Workshop Gezonde traktatie Bekijk details

23 november 2022

Wat is nu een gezondere traktatie of tussendoortje? Welke gezondere keuze kun je maken? Gaat het om voeding of kies je voor vulling?

• Cursus Hoe werkt een mobiel? Bekijk details

18 november 2022

Wil je weten hoe een mobiele telefoon werkt en wat je ermee kunt doen? Kom dan naar de cursus ‘Hoe werkt een mobiel’. In twee dagdelen krijg je een eenvoudige uitleg hoe een mobiel werkt.

• Mad Science workshop Ruimtereizen Bekijk details

18 november 2022

Die knotsgekke professoren van Mad Science hebben weer iets astronomisch bedacht! Kinderen mogen in deze Mad Science workshop namelijk aan de slag met ongekende krachten. Dat wil je absoluut niet missen, dus schuif aan op woensdag 7 december van 15.30 tot 16.30 uur en waan je in de wereld van de ruimtereizen!

• Voorleesclub de Verhalenkoffer laat je onderdompelen in verhalen Bekijk details

18 november 2022

Voorleesclub de Verhalenkoffer gaat door! En je kan nog lekker aanschuiven. De volgende bijeenkomsten vinden plaats op 29 november en 13 december van 10.30 tot 11.45 uur in bibliotheekvestiging Rijnsburg.

• Filmavond Plus keuzefilm Bekijk details

18 november 2022

Er staat weer een nieuwe filmavond op het menu! Inclusief een lekker hapje en een drankje. En deze keer mocht het publiek de film kiezen. De keus is gevallen op een waargebeurd verhaal dat misschien wel één van de moeilijkste dilemma’s in een mensenleven beschrijft. Wil je dit niet missen? Kom dan op woensdag 7 december om 19.30 uur naar de Hoofdbibliotheek.

• Tijdelijk geen energiespreekuur Bekijk details

14 november 2022

Bibliotheek Katwijk heeft tijdelijk geen energiespreekuren meer.

• Werkzaamheden in de bieb Bekijk details

9 november 2022

De bibliotheek wordt in een nieuw jasje gestoken!

• Sinterklaasmiddag met de Muziekschool Bekijk details

4 november 2022

Sinterklaas is bijna in het land! Dat betekent natuurlijk dat we weer uit volle borst Sinterklaasliedjes mogen zingen. En dat is natuurlijk nog leuker met een volledig orkest! Daarom organiseert Bibliotheek Katwijk in samenwerking met de Muziekschool op 30 november van 15.00 tot 16.00 uur een leuke Sinterklaasmiddag in de bieb.

• Cursus Veilig online Bekijk details

4 november 2022

Let op fraude op internet! Je hoort allerlei verhalen over internetfraude, via onveilige websites, WhatsApp, sms of sociale media. Maar als je weet waar je op moet letten, ben je veiliger online. Dat leer je in de praktische cursus ‘Veilig online’, een cursus voor iedereen die veiliger wil internetten. De cursus bestaat uit twee dagdelen.

Paginanavigatie